Графік роботи: Пн-Пт 9:00-18:00 Сб 10:00-14:00 Вс-Вихідний

Обмін та повернення

Повернення товару в інтернет-магазині Optovik

Ми прагнемо забезпечити комфортні умови для покупок, але якщо товар вам не підійшов, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту отримання. Ознайомтеся із умовами повернення.

1. Умови повернення
Ви можете повернути товар, якщо він:
  • Не був в експлуатації та не має слідів використання (подряпин, потертостей, сколів);
  • Цілком зберіг товарний вигляд, включаючи оригінальну упаковку;
  • Має всі комплектуючі, ярлики та заводське маркування;
  • Повертається повним комплектом (якщо товар складається із кількох частин);
  • У разі повернення товару, придбаного з подарунком, необхідно повернути сам подарунок.
    В іншому випадку його вартість буде віднято від суми повернення.
2. Як оформити повернення?
  • Підготуйте товар.Переконайтеся, що він відповідає умовам повернення та акуратно запакуйте його в оригінальну упаковку. Не був в експлуатації та не має слідів використання (подряпин, потертостей, сколів);
  • Заповніть заяву на повернення.Якщо бланк було втрачено, його можна завантажити та роздрукувати на сайті.
  • Надішліть товар.Повернення приймається за адресою: Харків, відділення "Нова Пошта" №30. Отримувач: ФОП Пасинок Максим Володимирович, телефон: 095 480 00 80.
  • Чекайте на експертизу.Після отримання товару проводиться перевірка протягом 14 днів, після чого ухвалюється рішення про повернення коштів.
3. Як отримати гроші?
  • Повернення коштів здійснюється на IBAN, зазначений у заяві на повернення.
  • У заяві вкажіть номер картки та ПІБ власника (українською мовою).
  • Гроші надходять на рахунок протягом 2-3 робочих днів після ухвалення рішення.
Якщо ви маєте запитання, зв'яжіться з нашою службою підтримки. Ми завжди готові допомогти!