Графік роботи: Пн-Пт 9:00-18:00 Сб 10:00-14:00 Вс-Вихідний

Обмін та повернення

Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», покупець має право обміняти товар на аналогічний або повернути його протягом 14 днів, якщо куплений товар не підійшов, за умови збереження товарного вигляду, ярликів та розрахункового документа, виданого продавцем разом із товаром. Для повернення товару:

Умови повернення/обміну товару
  • Обмін/повернення можливе лише для товарів належної якості, якщо товар має товарний вигляд, не був у використанні, не пошкоджений, збережена комплектація та чек/документ, що підтверджує покупку. Тому при отриманні товару обов'язково перевіряйте цілісність упаковки, комплектацію, відсутність пошкоджень та документи у присутності співробітника служби доставки або при покупці в магазині.
  • Якщо під час огляду виявлено пошкодження чи відсутність предметів комплектації, ви маєте право не оплачувати товар та відмовитись від його отримання.
    Якщо товар був використаний покупцем, претензії щодо невідповідності якості не приймаються. У разі товар не підлягає поверненню чи обміну. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України „Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів” від 19.03.1994 року № 172.
    Не підлягають обміну/поверненню подарункові сертифікати.
  • Строк обміну/повернення товарів належної якості складає 14 днів з моменту отримання. Виняток становлять товари, які не підлягають поверненню згідно із законом, їх перелік можна переглянути у постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року № 172. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text" rel="nofollow" rel="nofollow" rel="nofollow)
Як повернути товар
  • Підготуйте товар. Переконайтеся, що він відповідає «Умовам повернення/обміну товару» та обережно запакуйте його в оригінальну упаковку.
  • Заповніть заяву на повернення. Якщо бланк було втрачено, його можна завантажити та роздрукувати на сайті. Необхідно завантажити та заповнити Заява.
  • Надішліть товар.
    • До 3 днів після одержання товару. Повернення послугою нової пошти "Легке повернення" - Безкоштовно за початковою ТТН (Нова Пошта)204000.....
    • Більше 3 днів після отримання товару – за рахунок відправника.

    Повернення приймається за адресою: Харків, відділення "Нова Пошта" №30. Отримувач: ФОП Пасинок Максим Володимирович, телефон: 095 480 00 80.

  • Чекайте на експертизу. Після отримання товару проводиться перевірка протягом 14 днів, після чого ухвалюється рішення про повернення коштів.

Після надсилання повернення зв'яжіться з менеджером по телефону або в чаті для узгодження «Умов повернення коштів».

Умови повернення коштів
  • Після повернення товару та підтвердження правомірності та відповідності «Умовам повернення/обміну товару», отримаєте від менеджера підтвердження наміру та строки повернення коштів.
  • Кошти будуть повернуті протягом 2-3 банківських днів (залежно від роботи банку) з моменту повернення товару.
  • Повернення коштів здійснюється на реквізити розрахункового рахунку IBAN, зазначеного у заяві на повернення. Необхідно завантажити та заповнити Додаток 1
  • У заяві вкажіть номер картки та ПІБ власника (українською мовою).